Schoonmaken is mensenwerk. Onze mensen zijn dan ook de drijvende kracht achter ons bedrijf.

Zij zetten zich voor meer dan 100% in en zijn oprecht trots wanneer zij een blinkend resultaat neerzetten. Toch focussen we ons niet alleen op die kwaliteit. Want we investeren allereerst in een match tussen onze mensen en uw bedrijf. Zo heeft u een vast en vertrouwd gezicht in uw bedrijf. En gaan onze mensen fluitend voor u aan de slag. Met die aanpak zorgen we al jaren voor tevreden opdrachtgevers en maximaal werkplezier voor onze mensen.

Wij gaan graag een wonderschone samenwerking met u aan!

schoon blijft schoon

Pury Hans Weeren
Onze bedrijfscultuur is open, transparant en mensgericht.

Onze communicatielijnen zijn kort. Met onze schoonmakers en met u. Zo blijven we betrokken, kunnen we snel inspelen op de wensen van onze klanten en kunnen we flexibel schakelen bij een onvoorziene situatie.

We leveren al bijna 40 jaar schoonmaakdiensten aan
zakelijke klanten in de driehoek Alkmaar-Haarlem-IJmuiden.

We werken veel in kantoorachtige omgevingen, maar ook in tal van zorginstellingen en scholen. En daarbij kijken we nét even verder dan het schoonmaakwerk alleen. Heeft een bewoner van een verzorgingstehuis een helpende hand nodig, dan bieden we die graag. Want onze mensen werken nu eenmaal voor mensen. En krijgen van ons de vrijheid om dat zo goed mogelijk te doen. Met die instelling maken we al vanaf het begin van ons bestaan het verschil.

Door de jaren heen

Door de jaren heen zijn we behoorlijk gegroeid. Inmiddels hebben we dan ook ruim 200 medewerkers in dienst. Toch is Hans Weeren nog altijd een familiebedrijf en daar zijn wij trots op. Onze kracht is de menselijke maat: voor onze medewerkers en onze klanten. We kijken dus altijd naar de wensen van de klant, maar ook naar wat wij vinden dat een klant nodig heeft.  Daar stemmen we onze dienstverlening op af.

Natuurlijk bewegen we ook mee met de ontwikkelingen in de markt én de behoeften van klanten want ook die zijn door de jaren heen veranderd. Toch is één ding in die 40 jaar hetzelfde gebleven: onze kwaliteit. Wij vinden dat uw pand schoon moet zijn. Koste wat kost. Dus is een schoonmaker ziek, dan zorgen we voor vervanging. Altijd.

Onze mensen kennen onze klanten. En andersom. Ze komen uit uw eigen regio.

Grote kans dus dat u hen wel eens tegenkomt bij de bakker of op het voetbalveld. En even een praatje maakt. Dat persoonlijke aspect zorgt voor een groot verantwoordelijkheidsgevoel bij onze mensen. Daardoor zetten zij zich maximaal voor u in.

Klassieke waarden in een modern bedrijf

Onze mensen verdienen dan ook alle respect. Van ons als hun werkgever, maar ook van u als klant. Wij hechten daar evenveel belang aan als aan perfectionisme, aandacht, betrouwbaarheid, verzorgdheid, frisheid, uitstraling of persoonlijke benadering.
Voordat onze mensen in dienst komen, voeren we een uitgebreid sollicitatiegesprek om elkaar te leren kennen. Altijd bij ons op kantoor. Zo kunnen zij meteen de sfeer proeven en maken we die kennismaking zo persoonlijk mogelijk.

Kennismaken?